
V súvislosti s reprezentantom Slovenska, ktorý pôjde našu krajinu reprezentovať na 56. ročník Eurovision Song Contest sa popísalo a diskutovalo už viac než dosť. Náš blog vám exkluzívne prináša rozhovor s TWiiNS!
Speváčkam Daniele a Veronike, ktoré spolu tvoria skupinu TWiiNS sme zaslali otázky týkajúce sa reprezentácie Slovenska na tohtoročnej Eurovízii. Ich odpoveď je veľmi pozitívna, dokonca je najpozitívnejšou a najotvorenejšou odpoveďou akú sme vám v rozhovoroch o potencionálnych reprezentantoch Slovenska na Eurovízii priniesli.
"V prípade, že by nás STV oslovila ohľadne účasti na súťaži Eurovision Song Contest 2011, by sme túto ponuku určite prijali." odpovedali na otázku či by vôbec mali záujem zapojiť sa do súťaže. Teraz sa nám naskytá otázka s ktorou skladbou by nás TWiiNS išli reprezentovať keďže skladba COMPROMISE, ktorú by tam najradšej videli ich fanúšikovia nespĺňa základné pravidlo - dátum uverejnenia skladby. "Momentálne nahrávame nový album, ktorý je opäť celý v angličtine a máme teda v zálohe nové skladby, o ktorých si myslíme že majú potenciál zaujať aj v Európe. Máme dokonca v zálohe aj song od švédskeho super hitového autora Andreassa Carlssona, ktorý pre nás napísal jeden nový song. Andreas písal pre Celine Dion, Europe, Bon Jovi, Backstreet Boys, Britney Spears a mnoho, mnoho ďalších. Ale tých songov je viac, no výberom by sme sa seriózne zaoberali až po oslovení zo strany STV." povedali nášmu blogu a zároveň dodali "Medzinárodne podmienky súťaže totiž dovoľujú použiť song aj neslovenského autora a osobne si myslíme, že ak chceme naozaj zabojovať v tvrdej európskej konkurencii, skôr sa nám to podarí s renomovaným autorom."
Na otázku v akom jazyku by spievali svoju skladbu odpovedali tak ako sme čakali. "Určite by sme chceli spievať v angličtine." a ako odpovedali na najhlavnejšiu otázku týkajúcu sa financovania svojej účasti na Eurovízii? "Čo sa týka financií, je to skôr otázka na náš manažment, ale to by asi nebol problém, v posledných rokoch sme už do našej kariéry aj tak investovali veľa peňazí, pretože to doba a konkurencia hlavne v Amerike vyžaduje. Asi by sme do procesu promotion zapojili aj Jara Slávika, ktorý nás v Európe zastupuje a má skvelé skúsenosti a kontakty v ESC. Pod jeho krídlami vyšiel na jeseň náš singel "Boys Boys Boys" asi v 20 krajinách Európy a je celkom vtipné, že sú to väčšinou krajiny ktoré máme v semifinálovej skupine v Düsseldorfe, takže teoreticky by to bola aj slušná výhoda, že náš klip sa už v týchto krajinách hráva."
TWiiNS - Boys Boys Boys
"Nech už STV vyberie kohokoľvek, budeme mu v Nemecku držať palce a my sa budeme venovať vydaniu nášho nového albumu a budeme sa snažiť dostať našu hudbu do čo najviac kútov sveta." dodalo sesterské duo na záver nášho rozhovoru.
UPOZORNENIE: Tento článok nijako nepotvrdzuje to že by RTVS jednala s TWiiNS o reprezentácii Slovenska na Eurovision Song Contest 2011.

6.2.11
MK

Kategórie: 











































85 komentárov:
Skuste ich ponuknut STV !!!
A na živo vedia tiež dobre spievať aj ja ich tam chcem!! http://www.youtube.com/watch?v=d6KJ5FWaDWc
Pls twiins musia na ESc 2011 pls pošlite STV tento članok
jasne ony musia ist do Dusseldorfu...
Ak sa to tu bude iba tak hemžiť komentármi v prospech TWiiNS určite to do STV pošleme. Ak tu budú komentáre (v čo najväčšom množstve), že mi fanúšikovia ESC chceme v Nemecku vidieť TWiiNS určite to pridá na váhe tohoto článku a STV ho bude brať vážnejšie. Nie? Tak šup-šup. :-)
Na základe tohto rozhovoru si myslím, že dvojičky toho vedia viac ako prezradili. Na 99,99% sú tými šťastnými oslovenými, lebo ináč by tomu nevenovali toľko pozornosti a vedia toho dosť na to, že by tam nemali možnosť ísť (napr. naša semi skupina), už počítajú aj so Slávikom, takže asi bola dohoda. Na základe toho, čo ponúkajú mením svoj názor a som aj za Twiins alebo Mista. Žiadny Superstarista určite nie!
Ano chcem do eurovision twiins ony su asi take jednie poriadne konkurencie schopne spevacke duo čo poriadne prerazilo aj v zahraniči maju aj super peckove pesničky...určite uspeju lepšie ako Kristina sice pesnička horehronie je pekna ale kto okrem nas jej bude rozumieť iba ak rusi,poliaci aj česi lenže ti tam nejdu..čiže rozhodne tam chodťe pls :))) ste super
Chceme TWiiNS!!! Nech naspievaju nejaku cool pecku a budume mat konecne sancu...
Radšej Twiins, ako Mista!!!! :)
Twiins urcite rychlo im to posielajte lebo uz tam vela casu nie je len do 18. februara takze rychlo !!! Aj ja suhlasim s tym ze urcite vedia nieco o ucasti ... aspon dufam
Po tomto článku som bol nadšený. Dúfam, že pôjde práve skupina Twins. Majú obrovskú šancu zaujať Európu. Pevne verím, že sa STV rozhodne práve pre ne. :DDD
Ano Twiins chod do toho ste super :)))))
:D to je snáď nejaka sranda,tam nieje čo rozmýšľať... rozhodne tam musíte ísť :D mate skvele pesničky :)
Také měním názor a přeju si buď Mistu nebo Twiins. Celkem mě nalákaly tím,že chystají nové album, tak tam by se nějaká pecka mohla najít!
nech idu twiins ..dvojicky v nemecku to bude hit pre fotografov a chcu sa presadit tak maju na to sancu oni si budu vediet urobit reklamu ajv ostatnych krajinach ..tak RTVS prosim dajme Twiins ak nechceme dalsie posledne miesta
skoda toho Compromise ale ak dosiahnu taku uroven aj s novou skladbou mame velku sancu v Dusseldorfe!!! A jasne dvojicky zaujmu...
Určite že skupina Twins. Veď už majú s ESC skúsenosť. Takže jednoznačne ich chcem vidieť 12.5 na eurovíznom pódiu. :))
Porušenie pravidiel o slovenskom autorovi piesne tu asi nikomu nič nehovorí. Na druhej strane lepšie voľba ako Mista. Ak majú finančné prostriedky nech idú. Neviem prečo mám ten dojem, že TWINS, ani Mista čo tak ochotne poskytli rozhovor nie sú v hre. Tých čo oslovili majú určite zákaz o tom hovoriť, nieto ešte poskytovať rozhovor
Pošlite tam TWIINS mi už nechceme byť posledníí!!!!!!! SLOVAKIA goes to FINAL !!!
slovensky autor piesne bola podmienka len u nas..ved Lena - Satellite tusim napisali americania...takze mozme aj my tento rok mat song od hocikoho
jedine s TWiiNS mame sancu sa dostat do Finale, to je snad kazdemu jasne!! STV zobudte sa!!!!!!
Anonymný 19:28, prečo by mali zákaz hovoriť, veď nepovedali, že idú a takto sa dozvedia aj náš názor, či s tým súhlasime, akože hlas ľudu.
@Simona :
pozorne čítaj, čo hovoria pravidlá
http://medialne.etrend.sk/televizia-spravy/eurovizia-televizia-sa-rozhoduje-medzi-tromi-spevakmi.html
Autor hudby musí byť štátny občan SR. „Všetci autori hudby a textu súťažných piesní na požiadanie RTVS predložia potvrdenie o ich autorských právach k predmetným dielam,“ uvádza štatút.
Suhlasim s Kiko ved nepovedali nic co by nemali a tiez si myslim ze uz nieco tusit musia ved sa tak aj vyjadrovali
NOVÉ INFO: V spätom emaily v ktorom sme poďakovali TWiiNS za rozhovor sme im položili otázku - Dostali ste už nejakú ponuku je jedno z akej strany ohľadom reprezentácie Slovenska na ESC 2011?. Ich odpoveď bola ÁNO! "nejake diskusie na tuto temu samozrejme prebehli na roznych urovniach hlavne s Jarom Slavikom...ale ved uvidime"
No tak asi logicky zaspievaju pesničku čo je ich a bodka niet čo riešiť.
Twiins do Německa. Česká republika drží palce :)
Pre MK: Nebojte sa veľmi kladných komentárov pre TWiiNS tu bude kopu:)
MK, ďakujem za aktualizáciu, potvrdilo to čo som tušil a písal. Jupí :-D
MK a je to naozaj pravda ze dostali ponuku??,
Dobre zorganizovaná akcia.
V mojom predošlom komentári je všetko jasne napísané. Diskutovali už o tom na rôznych úrovniach, ale hlavne s Jarom Slávikom.
Tak tonto rozhovor změnil můj názor...předtím jsem je sice nechtěl, ale teď mě přesvědčily, že by byly dobrými reprezentantkamy...mimochodem, je trochu zvláštní, že toho tolik ví o tom, koho máme v semifinále :-)
Miras ved pred dvomi tyzdnami to oficialne vyslo v mediach , to vie kazdy koho mame v semifinale :))) nie??
No to jo, ale pokud by nebyli ve hře, tak by se o to asi moc nezajímaly...
Přesně tak Mirasi, mě to taky překvapilo,že by to byly fanynky ESC? ;D
Jinak ti,kteří už nechtějí být Anonymními ať vyberou u "Komentovať ako:" Názov/URL, pak vyplňte kolonku jméno nějakým superkreativním nickem , a nakonec klikněte na pokračovat... ;)
Takze vyzera to tak ze mame reprezentanta... teda dufam
twiins do nemecka!!!
a ake uspechy dosiahli - len to ze ich hraju ? vsak to je len otazka sikovnosti manazerov! ale ako ich prijali posluchaci v tych 20 krajinach???
Drot ale ich aspon hraju :), komu sa to tiez podarilo???
aj Horehronie hrali, dokonca bola aj favoritom ako pisali v clankoch - a prislo na samotnu sutaz a hlasovanie a bolo po hranom favoritovi...
horehronie bolo favoritom ale trema kristiny a zle nasvietene podium spravili svoje + boli sme v semifinale kde bolo rusko a spol
Ale Horehronie sa hralo len na SK..
Ak by išlo o festival európskej piesne s podtitulom: bezduchá komercia + najtrápnejšie vystúpenie, poslala by som Twiins.
pri hudbe ma vie zle nasvietene podium odradit aj od pocuvania, ved hudba sa hlavne pozera
Pošlite Twins. Prosím :)
Určite s nimi postúpime do finále. Mohli by sme to aj celé vyhrať. :)))
@Simona v rebríčku IFPI TWIINS nefigurujú. Je to rebríček najhranejších skladieb zostavovaný medzinárodnou federáciou hudobného priemyslu.
http://www.ifpicr.cz/hitparadask/index.php?hitp=R&rubrika=1218
Kde si ich počula?
Z tých zatracovaných superstar je v rebríčku Jaroš, Šmajda a Cmorík. Títo spomínaní sa tam objavujú pravidelne, pretože ich hrajú rádiá. Šmajda je aj v tom českom.
Okrem toho Šmajda sa vyskytuje aj na MTV a Óčku. Otvorte všetci oči a porozmýšľajte trochu.
Stačí si pozrieť YT aký je o nich záujem, kde je tá svetová počúvanosť?
Slováci stejně už nikoho lepšího nenajdete, tak proč se tu zbytečně namáhat ;D Teď je to v rukách RTVS...
Mr.: Choď si naháňať ďaľšiu stovečku.
Perunka: S tim,že tam ale taky něco přispěješ! ;)
Skúste trochu premýšlať. Twiins si robia promo, že nahrávajú klipy v Amerike, že ich poznajú v zahraničí. Našiel niekto z Vás IFPI hranosť ,alebo hitparádu americkú/európsku/českú, kde hity Twiins údajne hrajú ???Urobil som si čas a hľadal zatiaľ v IFPI Českej Republike hranosť Twiins v minulom i tomto roku a ani jednu pieseň som od Twiins v top 100 nenašiel!!!! Píšu , že p.Slávik ich dostal do „sveta“ ,ale to sú len predané licencie, ako som čítal v jednom článku. Videl niekto vystúpenie v TV alebo youtube Twiins zo zahraničia? Ja nie. Videli ste niekto aspoň na youtube,alebo v telke jedno skutočne reprezentatívne vypadajúce vystupenie na ktorom by reprezentovali úroveň toho veľkého SHOWBUSINESSU, ako o sebe píšu? Piesne im píšu „svetoví“ autori? Nie sú jediné zo Slovenska, ktorým píšu známi svetoví skladatelia.
Ale oni potrebujú jedného autora zo Slovenska, tak to písali v oficialnom vyhlásení RTVS.
Kde boli Twiins, ked boli národné kolá v minulých ročníkoch?
Prečo sa nezúčastnili pesničkou v slovenskom jazyku, veď to mohli potom prespievať do anglického jazyka? Dostali by naozaj podporu Slovákov, ak by na Eurovíziu v národnom kole išli?
Kde sa píše vo svete/na Slovensku o úspechu ich posledne nahratej platne v Amerike?
Skúste nad tým popremýšľať a neukvapujte sa tým, že sú tak jedinečné v kombinácii s inými kandidatmi. A pokiaľ sa jedna o ich managera p.Jančicha, ten vedel skutočne pripravit veľkú reklamu na Horehronie na skorumpovanom Slovensku, ale dokončit to čo na Slovensku rozrobil za hranicami Slovenska na plnej čiare DOVRZAL. A podľa mňa RTVS už do rovnakej kaluže neskočí ajk keby im prisľuboval neviem aké pdmienky.
Anonym 22:35, Ty máš nejakého svojho favorita?
Počúvaj ty anonym, už ťa mám plné zuby, my nie sme banda neinteligentných tupcov, čo nevie čítať a orientovať sa na nete, kto chcel už si prečítal tvoj koment na escportal.cz pod nickom "modelar", tak neviem, načo si to tu tresol ešte dvakrát. Či je to tvoja súkromná revolúcia voči TWiiNS? Dobre, názor si si napísal, tak to nepreháňaj.
Kiko, čo sa s Tebou deje, rozčuluješ sa, názory meníš ako spinavé prádlo, veľmi si ma prekvapil.
Poslechla jsem si je...Perunka má pravdu. S Terezou Kerndlovou v r.2008 to byl propadák, možná si polepší :)
Perunka, môžeš byť konkrétnejšia? Ja som bol vždy za Mistu a nehanbil som sa priznať, že na TWiiNS som dnes zmenil názor.
Ibaže tá zmena názora o Twiins bol riadny kotrmelec a čo sa týka Misty, ak si dobre pamätám, nebol si jej veľky fanúšik, obrátil si pri Vendette. Možno si to dobre nepamätám. Ale Tvoje dosť tvrdé výroky ohľadne Twiins, ešte nedávno, z toho mi niečo utkvelo.
Ako vidím, moja kúra Katkou Knechtovou moc nezabrala.
ludia nepodliehajte vplivu takychto clankov - to su dobre premyslene odpovede...sikovne napisany clanok este neznamena zmenu rotacie zeme :-))
Perunka, ja viem, že som o TWiiNS nepísal nič pekné, myslím, že som spomínal nejakú umelú hmotu atď. a ani teraz ich hudbu nemusím, ale tie moje dnešné prehnané emócie ohľadom TWiiNS sú ovplyvnené tým, že nie je z čoho vyberať a ako som zvažoval pre a proti Mista verzus TWiiNS, oni majú väčšiu šancu. Mista a jej Emotions sa mi nikdy nepáčila, ale ako si ma odhadla zmena nastala pri Vendette, takže asi mi tá skladba sadla. A tretí Šmajda, čo vôbec nie som za, tak to dnešné "jupí" pri TWiiNS bolo, že ten dnešný rozhovor považujem za akýsi signál, že asi vieme ako to celé dopadne. Ale samozrejme, to že sa mýlim je rovnako reálne ako, že aj nie. Radšej aby tie dohady už prestali a mohli sme hodnotiť konkrétnych zástupcov a skladby.
Ja viem, že si apelovala na slová skladby "Spomaľ", je to od teba pekné, ale keď ti moja "rýchlosť" nevyhovuje, stratil som možno tvoje sympatie, čo už, každý máme svoj názor a osobnosť a ver mi často sa ovládam, aby som nenatrepal do klávesnice nejakú úbohú blbosť, ale niekedy prsty sú rýchlejšie ako logické myslenie, takže tak. Aspoň sme sa zhodli na Anite Soul, takže nie je to so mnou asi až také zlé.
Už je toho asi odo mňa priveľa, neviem, či nemám dlhší koment ako anonym, čo som ho sprdol, ale nemyslel som to zle. Dobrú noc.
Kiko, to je úplne v poriadku, ja som tiež zopár krát vyletela a potom to žehlila, škoda, že si z toho nevzal príklad aj ktosi iný.
Perunka, ešte než prejdem do offline, tak som sem nakukol a ďakujem za pochopenie, bude sa mi lepšie zaspávať. A predpokladám, že ten "ktosi iný" je tá istá osoba, ktorá ma hneď napadla, radšej to viac nerozoberám, keď si myslela na tú, čo ja, vieš o čom hovorím.
Nejedná sa o babu, toť indícia.
Kiko:
Moj príspevok akosi "nenápadne" zmizol z tejto diskusie a zostali len odpovede nan. Preto som to prekopíroval znovu.
Preto prosím admina, aby tu druhú kopiu prosím zmazal - nemám dovod spamovať a ani škodit žiadnemu interpretovi.
Perunka, nebudem tu tipovať niekoho ďalšieho ako rébus, tvoja indícia mi len dala odpoveď, že nemysleli sme na toho/tú istého/istú. Osoba, ktorú som myslel ja, je už pre mňa pasé, takže to neriešim.
Anonym 01:14, vytočilo ma to, ale keď to od teba nebolo úmyselne, OK. Cení sa, že si aspoň zareagoval a snažil sa to vysvetliť. Ešte keby si vyšiel z anonymity, bolo by to fajn, lebo tých Anonymov je tu priveľa a nedá sa v tom orientovať.
Kiko:
priznám sa, že som staršej generacie a nenašiel som miesto , kde by som sa mohol registrovať. Určite by som sa aj ja radšej registroval a mal identitu. Royhodne už len 10dní a budeme mať dúfam, toho najlepšieho slov.kandidáta, aký sa dal vybrať.
Ak môžem, pomôžem. Anonym, predpokladám, že modelar z escportal.cz, keď dopíšeš príspevok dole je možnosť, že "Komentovať ako", klikni na to a vyber si možnosť "Názov/URL" a stačí keď vyplníš meno, URL netreba. Potom klikni na "Pokračovať" a následne "Zverejniť komentár" a máš identitu. :-)
Test. Dakujem za pomoc Kiko.
Kiko, ani ja to takto nechcem rozvádzať, len som tušila koho máš na mysli a chcela som ho vylúčiť.
Žeby na tom niečo bolo ?? :) Možno :)
Stále mi nie je jasné, prečo sa tie slečny vyjadrili, že boli oslovené. To snáď malo zostať tajomstvom, do oficiálneho vyjadrenia STV. Cítia sa už jednou nohou na Eurosongu za pomoci tejto stránky? A čo ostatní oslovení? Boli ešte dvaja. Ak by sa každý dopredu vyjadril, že ho oslovili vznikol by riadny chaos. Malo to zostať tajomstvom, je to nefér voči ostatným a robia si veľké promo. Už ich omrzela Amerika, že im stačí malé Slovensko? Takých bolo viac čo si tam vylámali zuby. Taká Barbara Haščáková tam odišla tiež, tá by so svojim hlasom dokázala určite zaujať viac ako tieto dve. Máme určite lepšie speváčky napr. Katka Knechtová, to je osobnosť proti ktorej nemôže nikto nič namietať. Čakám na nejakú odpoveď aj od osloveného superstaristu. Je jasné, že niektorého oslovili, portál medialne etrend je vierohodný. Mista poslala odpoveď, ale neuviedla že ju oslovili, čo je správne. TWIINS zaslali odpoveď tiež a čo to posledné koliesko?
Keď som si všetko ešte raz v kľude prečítala, môže, ale ani vôbec nemusí ísť o superstáristu.
Nie ... TWiiNS sú super jedne poriadne speváčky radšej naj tam idú oni :DDD ste super TWiiNS
Pre anonym 19:57 každý si môže svoju odpoveď zverejniť kedy chce ked ju zverejnili tým lepšie...kto nie no smola ..do toho TWiiNS!! :)))
Reagujem, ze "Twiins omrzela Amerika a staci im male Slovensko? " Kto by nechcel ist na ECS reprezentovat, ked to sleduje cela Europa ... Dost dobre promo podla mna.. Len tak dalej dievcata...
Perunka, tým svojím komentom, že nemusí ísť o superstáristu si ma naviedla, aby som si ešte raz poriadne prečítal originálnu správu na medialne.sk. No neviem, či to vnímaš tak ako ja, ale ja som sa chytil tejto vety: "Jeden je spojený s česko-slovenskou Superstar", nikde nie je zmienka, že je to finalista. Čo keď mysleli člena poroty, teda Dara Rolins. Možno zbytočne sa tu rieši Šmajda a spol. Dovolil som si túto teóriu napísať aj na escportal.cz, s tým, že som spomenul teba, že si ma inšpirovala nad tým sa zamyslieť, dúfam, že ti to nevadí. Teraz čakám na tvoj postreh, či sme si všimli to isté.
Áno Kiko, presne to isté, ale je to napísané tak vágne, že sa môže jednať o kohokoľvek, rôzne prepojeného na ČS superstar.
Perunka neviem aké mená máš na mysli ty, ale mne z toho vychádza len Dara. Neviem o nikom z tímu alebo zákulisia Superstar, že by bol spevák/čka. A Habera to isto nie je, lebo je v porote ČSHS 2.
Neviem, môže ísť o superstáristov, Daru, ale vôbec nemusí ísť o speváka, proste niekto, kto je nejako spojený s ČSHS. Teda, pekne nás zavádzajú.
Asi som to prekombinovala, z kontextu sa zdá, že ide priamo o speváka. Myslela som to tak, že by mohlo ísť aj o nejakú sprostredkujúcu osobu.
Tak ako píšeš, pekne nás zavádzajú, múdrejší budeme 18.februára, dúfam. ;-)
Nechapem co tu podaktory riesia....a co ked nie su v IFPI?Este to tak Smajdu..to bych tu telku vyhodil a ne sa na neho kukal...Ak nie Dara..tak Twiins alebo Mista...nikto iny nevie urobit show,prip pri tanecnej pesnicke aj tancovat a nic rockove please...dopadneme ako cesky Kabati....to musi byt hit
S Darou byste to prohráli na plné čáře! Slyšeli jste ji zpívat naživo? Katastrofa!!! Dopadla by stejně jako naše Kerndlová.
Anonym 3:55 Kéž by :)
Zverejnenie komentára